vineri, 26 iunie 2015

Bucătăreasa zânelor, Zâna dinţişorului, O vizită în ţara zânelor :)



Fiindcă am printre prietenii acestui blog şi mămici cu copilaşi mai mari sau mai mici, m-am gândit să prezint din când în când şi cărţi pentru copii. Avem multe şi variate :) Am ales să încep cu acestea trei pentru că mie îmi plac foarte mult. Când le-am cumpărat, sora-cea-mare nu prea mai era atrasă de astfel de cărţi, trecuse la o altă categorie. Dar nu m-am putut abţine, au ilustraţii atât de frumoase şi potrivite pentru copii. Preferata mea este Bucătăreasa zânelor :) Poveştile sunt minunate...însoţite de poze colorate şi  vesele, peste tot întâlneşti numai zâne, spiriduşi, ciupercuţe, flori etc. Căsuţa iepuroaicei din Bucătăreasa zânelor este prezentată cu atenţie deosebită pentru fiecare detaliu, orice lucruşor este frumos aşezat la locul lui. Ai vrea să te cuibăreşti în fotoliul ei, să croşetezi sau să citeşti cât e iarna de lungă, mai ales că în cămară are tot felul de bunătăţi :D






Noi le-am comandat de aici . Am avut şi cartea Poveşti de noapte-bună, dar când a trebuit să ducem o carte la şcoală, eu şi şcolăriţa am decis s-o ducem pe aceasta. Are câteva poveşti scurte, cu morală, mie mi s-a părut potrivită pentru copiii din clasa pregătitoare.Vi le recomand cu drag. Categoria de vârstă...cred că undeva între 3-6 ani. Ilustraţiile spun tot, aşa că pentru început se poate spune povestea doar privind pozele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu