luni, 22 iunie 2015

Jurnal (1)

Acest jurnal a apărut prima dată la Tăniuşa , şi a fost preluat de muuulte bloguri. Mi-a plăcut ideea, aşa că voi posta şi eu. Va suferi unele modificări, să fie pe placul cititorilor de cărţi. M-aş bucura să fie preluat şi de voi, cei care mă citiţi, şi aştept cu drag propuneri să-l îmbunătăţim.

Pentru astăzi...22 iunie 2015 

Afară...vremea este perfectă, un soare călduţ, prietenos. Numai bine de o plimbare prin parc, o lectură pe bancă, în aer liber :) Cine-şi permite, eu momentan nu pot :))

Mă gândesc...la cum să-i dau de cap blogspot-ului :))

Ascult...sunetul tastelor :)) Fetele dorm, aşa că este linişte deplină.

În bibliotecă...au poposit 4 cărţi noi :)) P.S. Te iubesc-Cecelia Ahern, Trandafiri-Leila Meacham (două volume) şi Mănâncă, roagă-te, iubeşte-Elizabeth Gilbert. Prima am căpătat-o la un schimb de cărţi, Trandafiri, le-am luat din Auchan, 10 lei amândouă, iar ultima de pe olx, 8 lei :D
 
Citesc...7 pentru o viaţă, de Gabriela Ciucurovski

Un citat ..."Într-o bună zi soarele ne va arăta şi nouă cum de găseşte forţa de a se ridica în fiecare dimineaţă" (În pădurile Siberiei, de Sylvain Tesson)

Plănuiesc...pe termen scurt, plănuiesc un drum la poştă...de ridicat două colete, de trimis alte două. Evident, cărţi. Cartea-plimbăreaţă, În pădurile Siberiei, merge mai departe, să bucure sufletul altui cititor :)

2 comentarii:

  1. Ce norooooc! Am citit ”Trandafiri”; cu siguranță o să-ți placă. ”Mănâncă, roagă-te, iubește”, de asemenea, este o carte frumoasă. De la aceeași autoare îți recomand ”Și am spus da. O poveste de iubire”. Și ”Semnătura tuturor lucrurilor”, deși e mai mult un roman decât o scriere tipic-jurnal (aproximativ), cum obișnuiește autoarea. Oricum, așteptăm părerile tale. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc, Andrei. Şi eu aştept cu drag să le citesc.

    RăspundețiȘtergere