vineri, 5 iunie 2015

Cântecul de sirenă, de Nora Roberts

Descrierea cărţii:
De mai bine de trei sute de ani, Bluff House se înalţă deasupra plajei Whiskey Beach, străjuindu-i ţărmul – şi secretele. Dar pentru Eli Landon e acasă...
Avocat în Boston, Eli a îndurat un an intens de atenţie publică şi anchete poliţieneşti după ce a fost acuzat – dar niciodată dovedit ca vinovat – de uciderea celei care urma să îi devină în scurt timp fosta soţie. Epuizat, se refugiază în cele din urmă la Bluff House, sperând să dea uitării coșmarul și să-și urmeze adevărata pasiune – aceea de a deveni scriitor. Iar întâlnirea cu Abra Walsh, o femeie surprinzătoare și cu numeroase talente, îl face să spere că viața îi mai poate oferi și o a doua șansă la dragoste și la fericire. Dar când viețile lor încep să se împletească, se trezesc captivi într-o pânză de mistere și legende ce se întinde peste secole – iar în mrejele ei s-a prins şi un om hotărât să răzbune o nedreptate din trecut și să-l distrugă pe Eli Landon o dată pentru totdeauna...


O altă carte de vacanţă. Mă simt foarte obosită zilele astea, sunt multe gânduri care nu-mi dau pace. Mi-este greu sa ma concentrez la cărţi mai grele, aşa că am ales tot una uşoară. Mă bucur că am ales bine atunci când am cumpărat-o, nu este chiar sirop :) Mi-a făcut plăcere să evadez pe malul mării, într-o casă impunătoare, un castel cu legende şi comori. Nu cred că am mai citit alte cărţi scrise de Nora Roberts. Dar o să mai încerc, asta mi-a plăcut. Am îndrăgit-o pe Abra din prima clipă, toate pasiunile ei mă atrag şi pe mine, unele chiar mă gândeam să le încerc...yoga, masaj, beţişoare parfumate :-) Mi-a transmis numai energie pozitivă. Să zicem că această carte şi-a atins scopul...relaxare :-)

Citate din carte:
"-Gânduri sexy în univers.
 -Nu poate să strice. De unde îşi iau ideile scriitorii şi artiştii, şi inventatorii, şi toţi oamenii creativi?
   Ridică mâinile şi desenă cu arătătoarele cercuri în aer.
 -De acolo vin?
 -Acolo sunt. Lăsându-şi mâinile în jos, coborî cu degetele într-o linie fermă peste coloana lui vertebrală. apoi urcă din nou. Oamenii trebuie să se deschidă, să se întindă după ele. Dacă sunt gânduri pozitive sau negative, de tine depinde. Una dintre modalităţile de a pune mâna pe cele bune e să îţi începi ziua deschizându-te."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu