sâmbătă, 11 iulie 2015

The sick book tag

Am primit acest tag de la Ely, şi mi-a plăcut tare mult. M-am simţit ca în şcoala generală, acum 100 de ani :), când completam în oracol :D Să vedem ce-am reuşit :)

1. Diabet. O carte dulce, extrem de dulce.
Nu prea citesc cărţi dulci. Atunci când aleg una care se-ncadrează la categoria dulci, încerc să o aleg cât mai puţin dulce :)) Cred că zic pas aici, nu-mi amintesc nimic incredibil de dulce...

2. Varicelă. O carte pe care ai citit-o odată, dar nu o vei mai deschide vreodată.
Sunt multe cărţi pe care probabil nu o să le mai deschid vreodată. Pentru că sunt atâtea care aşteaptă să fie citite, plus câteva care merită să fie recitite...Cum era, so many books, so little time :) Fiindcă trebuie să aleg una, aceasta va fi Fata dispărută, de Gillian  Flynn. Atât de tare m-a dezamăgit şi m-a enervat finalul. Mă-ndoiesc că o voi mai deschide vreodată...

3. Gripă. O carte contagioasă care s-a răspândit ca un virus.
Sub aceeaşi stea, de John Green. Cam acum un an vedeam numai TFIOS peste tot. Am citit-o, şi dacă n-ar fi să aibă un subiect dureros, aş fi pus-o la cărţi dulci. Mi s-a părut clişeică şi uşoară. 

4. Ciclul. O carte pe care o citești în fiecare lună, an sau mai des.
 Marţi cu Morrie, de Mitch Albom. O reiau constant, dar nu chiar în fiecare lună. Şi ar mai fi Bal la casa ofiţerilor-Constantin Mateescu, când mi se face dor de liceu :)

5. Insomnia. O carte care te-a ținut treaz toată noaptea.
 Hoţul de cărţi-Markus Zusak, Înainte să adorm-S.J.Watson şi Umbra vântului-Carlos Ruiz Zafon. Şi nu mai sap în memorie, sigur mai găsesc, pentru că citesc mult noaptea. La Hoţul de cărţi ştiu că era noapte, m-apropiam de final şi...s-a întrerupt curentul :)) Am stat pe întuneric vreo 15 minute, cu cartea în mână, aşteptând să se facă lumină :D 

6. Amnezie. O carte pe care ai uitat-o și a eșuat în a lăsa o impresie puternică în mintea ta.
Leandrul alb, de Janet Fitch...Am citit-o acum câţiva ani, mi-a plăcut foarte mult (asta mi-amintesc), dar habar nu am detalii despre acţiune, personaje. Stiu doar că erau o mamă şi-o fiică, iar una dintre ele omora bărbaţii...parcă :).

   7. Astm. O carte care ți-a luat respirația (care te-a impresionat).
Trilogia Divergent-Insurgent-Experiment. A fost prima distopie citită, mi-au plăcut şi filmele. Al treilea volum m-a dezamăgit puţin, mai ales finalul, dar nu contează...Am citit 3 volume în 4 zile. Vreau să citesc Jocurile Foamei, să văd dacă are acelaşi efect :)

8. Malnutriție. O carte care te-a lipsit de a mai vrea să mănânci.
Aici o să trec două cărţi, în funcţie de cum se interpretează.
1. O carte care mi-a tăiat pofta de mâncare...hm, recent-începuta-şi-probabil-abandonata...Cimitirul animalelor, de Stephen King. Am zis să încerc şi cărţi horror, n-am citit niciodată. Dar constat că nu e genul meu, deloc-deloc. Am auzit că spre final ar fi şi mai nasoală, dar mie deja mi s-a tăiat de ea :))
2. O carte pentru care am renunţat la masă, somn, apă etc :)) Pe aripile vântului şi continuarea, Scarlett. Le-am citit acum câţiva ani, dar mi-amintesc cum am ratat masa, cum mă mutam dintr-o cameră în alta, parcă nu-mi găseam locul..aşteptam odată finalul :))

9. Boala „călătoare”. O carte care te-a luat într-o „călătorie” prin timp și spațiu.   
Umbra vântului-Carlos Ruiz Zafon...A fost atât de captivantă, mi-a părut tare rău când am terminat-o şi am revenit în lumea reală. Vila Aldaya a fost casa mea câteva zile. Am aflat apoi că face parte dintr-o trilogie, aştept momentul să-mi iau şi celelalte două cărţi.

Cam asta a fost. O provoc pe Cătălina , dacă vrea să preia tagul :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu