joi, 16 iulie 2015

Porţia de cărţi :)

    Sora cea mare e la bunici, aşa că am început să pregătesc mici surprize pentru când se întoarce :) Menţinem acest obicei de vreo doi ani. Ştiu că-şi doreşte cărţi, rechizite, astea îmi plac şi mie, în concluzie este periculos să am bani în mână în această perioadă :D Deocamdată iată ce-am cumpărat...
    Urmează clasa 1, aşa că am luat câteva cărţi pentru activităţi suplimentare acasă. Le-am găsit reduse foarte mult, probabil pentru că erau ediţii mai vechi. Dar nu mă deranjează. Cred că m-am păcălit cu "Dictări progresive", copila mea e avansată cu scrisul-cititul, şi cărticica este cam uşoară.

De ceva vreme pândesc acest gen de cărţi terapeutice pentru copii. Am luat doar una, să vedem cum sunt. Revin cu impresii, şi poate le cumpărăm şi pe celelalte :))
Una din seriile ei preferate este Portalul magic. Aveam primele opt cărţi, acum le-am luat pe celelalte patru care au mai apărut. Am înţeles că sunt foarte multe toate, dar la noi s-au tradus doar 12. 
Toate au costat 54ron, şi le-am luat de aici. Să aveţi o zi frumoasă şi răcoroasă :)

Un comentariu:

  1. Nu pot să mulțumesc suficient serviciului de finanțare lemeridian și să-i anunț pe cât de recunoscător sunt pentru toată asistența oferită de dvs. și de personalul echipei dvs. și aștept cu nerăbdare să le recomand prietenilor și familiei în cazul în care au nevoie de consultanță sau asistență financiară. Împrumut de afaceri .Via Contact:. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. Mențineți treaba excelentă.
    Mulțumesc, Busarakham.

    RăspundețiȘtergere