marți, 28 iulie 2015

Cărţi noi

Ziceam cumva că nu mai cumpăr cărţi luna asta? Vorbe... :)) Nu puteam să ratez unele ocazii, aşa că am mai luat câte ceva. Ana e tot la bunici, deci m-am putut desfăşura în voie. Ce i-am cumpărat acum voi păstra ascuns până la ziua ei. Are deja suficiente cărţi care o aşteaptă la ea pe birou.


Mi-am amintit că urmează ziua cumnatului meu, ştiam că are primele 3 volume din seria Cântec de gheaţă şi foc (tot eu i le-am dăruit :)) ), aşa că am dat repede comandă pentru volumul 4. De Crăciun o să îi dăruiesc ultimul volum, aşa că apoi împrumut seria, s-o citesc şi eu :))  Am pus şi pentru mine ceva pe comandă, evident :) "Un an fără made în China", abia aştept s-o citesc. Îmi plac foarte mult cărţile-experiment.


 O prietenă căuta într-o zi o carte pe facebook. Şi cum Andreea citeşte numai cărţi bune, am început să caut şi eu cartea respectivă. Am găsit la un anticariat, am cumpărat, aşteaptă cuminte să-i vină rândul :)

Şi alte cărţi, primite la schimb... :) "Călătoria" am început deja s-o citesc.Vă povestesc despre ea data viitoare. Este micuţă, dar foarte interesantă.



3 comentarii:

  1. Eu vineri, zi cu lună plină, am intrat printr-o librărie mare și modernă. Am reușit să ies fără nicio carte. Si acum sunt mândră de mine pentru această abținere. Dar mi-am notat cărțile ochite și sigur în viitor le voi cumpăra. Cred că mare lucru tot n-am făcut. Mda.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Nu mai spun câte mi-am notat. Acum, dacă tot ai adus vorba de asta, recunosc...m-am abţinut greu zilele trecute să-ţi mai cer vreo carte :)) Dar le-am notat :))

    RăspundețiȘtergere