marți, 5 mai 2015

Plan de lectură

Mi-am propus ca în fiecare lună să citesc patru cărţi, genuri diferite. Vom vedea cât o să şi reuşesc, mai ales că peste câteva luni încep munca. Provocarea mea e cam aşa, în linii mari...o carte clasică, o carte a unui scriitor român, o carte de dezvoltare personală şi o carte a unui autor străin modern, contemporan. Îmi dau voie să fac unele abateri de la plan, în funcţie de ce cărţi îmi cad în mână...:-) Şi cum aş putea să încep, dacă nu cu stângul :-)) Am terminat Fata dispărută, de Gillian Flynn. (Trebuia să o citesc, o aveam împrumutată, altfel începeam direct cu o carte clasică). Ar trebui să mă duc spre altă categorie, dar mi-am achiziţionat recent câteva cărţi noi, iar una m-a atras foarte tare din descriere. Aşa că...deja am o mică abatere :-) Mă redresez pe parcurs. Mi-am făcut acest plan de luptă pentru că sunt multe cărţi clasice foarte bune pe care încă nu le-am citit, pentru că şi literatura română, mai veche sau mai nouă, merită o şansă...Acestea fiind spuse, îmi urez succes :-))

4 comentarii: