marți, 12 mai 2015

Achiziţii noi

    Lunile următoare voi avea un buget foarte mic pentru cărţi (aproape spre 0, aşa ar trebui :D). Încerc să fac diverse artificii, să nu resimt prea tare această decizie :)) Am intrat la întâmplare pe un site cu vânzări, am ales oraşul meu să nu cumva să mai plătesc şi taxe poştale şi surpriză...mi-am luat 4 cărţi cu 12 lei, happy happy: Robert Kiyosaki-Tânăr şi bogat, Catherine Siguret-Femei celebre pe divan, Martha Stewart-Regulile Marthei şi Bhante Henepola Gunaratana-Mindfulness pe înţelesul tuturor. Mi s-a părut o adevărată afacere, având în vedere că sunt în stare foarte bună. Aş posta şi poze daca ar funcţiona camera foto :) Prima pe lista de citit este cartea lui Kiyosaki. Am început un caiet de cheltuieli, mă tot gândesc la diverse modalităţi de a economisi etc, aşa că a picat la fix, chiar dacă tematica ei nu e musai despre asta. Sigur îmi va fi de folos. 
    Pentru Ana am luat următoarele patru cărţi din seria Portalul magic. Sunt noi şi sunt ascunse bine în şifonier, le va primi de 1 iunie :). Să văd cum mă dau de trei ori peste cap să-i mai iau câteva cărticele, pentru ca asta îşi doreşte. 

4 comentarii:

  1. Complicat cu banii si spatiul. Am incercat si varianta digitala, dar parca tot nu mi-e la indemana. Ma motiveaza doar faptul ca pot citi asa carti la care nu am acces in format hartie, ca in rest deloc nu imi place :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat cu e-book-uri. Nu pot si asta e...Mi-am descarcat pe laptop, asta-vara am luat si-o tableta, convinsa ca sigur-sigur nu voi mai cumpara carti. (Nici macar Ana n-o foloseste, cea mai proasta investitie din ultimii ani). Am mai citit si pe ea, dar foarte rar. Cum ai zis si tu...carti la care nu am acces in format hartie. Insa nu mi se potriveste deloc...Mi-am facut curaj sa vand/schimb ce am si nu mai vreau...nu mi-au placut, nu mi se potrivesc, nu constituie o baza pentru biblioteca fetelor :) Am strans ca furnica, de atatia ani. Acum, cu banii de pe ele, am luat altceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum că ne-am întâlnit îți trimit și eu cărți pentru citit, numai să vrei ceva din cea am eu. :) Când vrei să fie bine va fi bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Îţi mulţumesc, mă atrag foarte multe cărţi din ce ai tu :)

    RăspundețiȘtergere